torsdag 3 juli 2014

Tjejdag!

Äntligen!!
Idag smäller det! Idag är dagen vi ska ha vår årliga tjejdag.
Jag, mina tjejer och mamma har som jag berättat tidigare en tjejdag varje år kring skolan slutar. Vi har haft denna tradition, för jag får nog lov att kalla det tradition, varje år ända sedan Em slutade första klass så det är många år.
Äventyret går mot Helsingborg. Vi har varit där de senaste åren för vi tycker alla fyra det är en så mysig stad att gå och strosa i. Ååååhhh vad det ska bli mysigt.
Mamma och Em är på väg hit och när de anländer dricker vi en kopp kaffe och sedan kör vi mot Helsingborg. Mot äventyret!!
Det kommer säkert någon dokumentation ikväll :-)

Zeth har naturligtvis fått sin morgonrunda och nu sitter jag med första koppen kaffe och njuter. Det ser ut att bli helt ok väder för att strosa runt idag. Inte för varmt, inte för blött..nice!


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar