tisdag 29 juli 2014

Stranden?!

That's the question.
Ska vi åka till stranden eller inte?
För det första är El inte uppe än och jag vet inte. Tveksam är jag. Det ska regna idag har det sagts och tittar jag på vädret på appen i mobilen så ska det regna vid 16 idag, ca 3 timmar framåt men ändå vara 26-27 grader. Det är en hel del moln på himlen men solen skiner ändå och det är helt enkelt skitvarmt.
Hittar jag på ursäkter nu? Hmm..
Jag är inte så mycket en strandmänniska faktiskt (märks det??!).
Svårt att hitta parkering..trångt och jäkligt på stranden, all sand man får överallt. Oj vad jag gnäller..förlåt.
Men jag gillar att bada, när jag väl doppat mig, vilket brukar ta 5 minuter. Jag är en sådan fjant som står och skvätter vatten på kroppen och tar mig sakta, sakta ut. Fjantigt, jag vet men sån är jag. Hihi man skulle definitivt inte kunna tro att jag tävlingssimmat i unga dagar.

Inte tar jag mig för att träna heller. I och för sig mår jag inte så jäkla bra (kan ju vara därför) men jag är inte mer sjuk än vad min sjukdom "ger" mig. Jag har inte feber, inte ont i halsen. Jäkligt krass i magen var jag igår. Men inte mer än så. Jag får nog ge mig ut på en PW ikväll tror jag. Och lite hemmaträning när jag kommer tillbaka. El ska ändå på massage ikväll, då kan jag passa på. Japp, så får det nog bli.

Nu är det nock med gnäll från min sida. Det är inget kul att läsa, men ibland måste man få ur sig lite och det råkade tyvärr bli du som fick det. Sorry..
Jag hoppas du får en riktigt fin dag.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar