måndag 7 juli 2014

Måndag och varmt!

Nu har värmen verkligen kommit och det med besked. 32,5 grader i köksfönstret. Det skojar man inte bort precis. Men ååååhh vad härligt med värme! I love it!
Det beror ju helt klart på vad man gör. Det är ju faktiskt inte i alla lägen det är nice med sådan här värme. För min älskade make är det inte så skönt på jobb. De har än varmare när de jobbar.
Men för det jag gör är det underbart.

Det är tänkt att det ska stå träning på schemat idag och det kommer det nog också att göra, men jag tror jag väntar med det. Det är lite för varmt just nu. Jag får se hur jag gör under dagen. Jag behöver komma iväg till gymmet och träna också. Jaja det reder sig.

Hur det än blir så ska jag klippa mig idag och det är verkligen välbehövligt. Denna kvinnan har ingen frisyr längre. Det går inte att göra något ordentligt med det. Så det ska bli riktigt skönt att få klippa mig.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar