onsdag 23 juli 2014

Lugna gatan!

Jag slog upp de blå och insåg att jag har huvudvärk igen. Skit också. Då blir det ingen stranden idag heller. Nåja, vi får njuta här hemma istället. Det blir nog lugna gatan här idag. Går bra det med.

Igår kväll fick jag ett litet smakprov på vad som komma skall gällande resultatet av Beloved fotograferingen. Man blir glad långt in i själen när man ser bilden tycker jag. Vad tycker du?
Det kommer fler bilder senare när jag fått mitt USB av Maria. Men ett litet smakprov kan du ju alltid få.

Morgonpromenad med Zeth är avklarad. Phu det var varmt. Allra helst om man är så dum som jag och tar en svart t-shirt på sig. Dumt, dumt, dumt. Jag kan berätta att jag bytte om till linne när jag kom hem. Men det var skönt ändå. Det är skönt med värme. Även om man verkligen ser hur torrt det är i markerna. Det mesta av gräset är brunbränt.

Just nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe och ska läsa lite bloggar tänkte jag.
Jag hoppas du får en underbar dag.

Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar