tisdag 1 juli 2014

Juli!

Juli - ny månad. Var tog juni vägen?
Jag tror inte man kan säga det tillräckligt många gånger..jisses vad tiden går fort.
Har du tänkt på en sak?
Nu har halva året gått. Usch nej så ska vi inte tänka, men det är faktiskt så det är. Som jag sa, tiden går fort.

Fram till 15.30 idag ska jag inte göra mycket. Jag har en huvudvärk som heter duga och smärta i hela ryggen så det blir att ta det lugnt idag. Eventuellt att jag går en lite längre, lugn runda med Zeth senare.
Vad händer 15.30 tänker du säkert. Då ska El och jag ta bussen in till stan för att möta J som ska hämta upp oss. Vi ska och titta på bil idag. Men det har vi ju redan gjort?! Ja, jo men i söndags var inte alla bilhandlare öppna (endast en av tre vi tänkt titta på) så vi tar resterande idag tänkte vi.
Det enda jag ska göra innan dess är fixa äggsalladen till middagen ikväll och hänga in lite tvätt. Annars blir det vila och ro.

Just nu dricker jag mitt kaffe efter en liten runda med Zeth. Har även ätit lite laktosfri citronkvarg med skivade, egenodlade jordgubbar i. Mums!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar