fredag 4 juli 2014

Fredag!

Fredag och det är helt underbart väder! Kan det bli bättre?

W och jag har varit ute en skön runda med Zeth. Han fick följa med mig för alla andra sov och han är ju bara 2,5 så han kan inte vara hemma själv. Men det gjorde absolut ingenting..det var bara mysigt. Han höll Zeth och jag körde vagnen. Det gick hur bra som helst.
När vi kom tillbaka fixade jag välling till honom och han tittade på "bonkabonka" (barnprogram) under tiden han åt vällingen. Då passade jag på att ta en kopp kaffe. Vilken mysig morgon.

Tanken är att jag ska köra och träna idag, men jag får se hur jag gör. Eventuellt att jag går en PW och gör hemmaträning istället. Det är ju så fint väder. Jag har dock inte bestämt mig än. Vi får se hur det blir.

Helgen närmar sig med stormsteg. Vad ska hända för dig i helgen?
Em och W ska vara hos oss hela helgen. M ska jobba så han kör hem ikväll men kommer hit på söndag när han jobbat.

Nu ska jag fortsätta njuta av dagen. W och jag ska gå ut i förrådet och hämta in mat i frysen som vi ska ha ikväll. Också ska vi se om det finns några jordgubbar som han kan äta.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar