onsdag 2 juli 2014

Ett..två paket!

Ett av ärendena El och jag körde idag innefattade att hämta ett paket som kommit med posten. Det var en duffelbag som J och jag beställt. Dels är det meningen att han ska ha den på de läger där de är stilla, typ stugläger. Vi är supernöjda med den. Jag tycker den har så härliga färger. 



När vi kom hem efter att ha hämtat lilla bilen på service så stod det ett annat paket till mig sade J.


 Det visade sig att grannen kommit in med en flaska rosé som tack för att vi tittat till deras hus under tiden de var på semester. Vilken underbar överraskning!


Vilken lycka att ha så fina grannar. Kramar till er Caroline och Patrik. Tack!! 

Ha det gott
Lene






1 kommentar:

  1. Superfin bag! Härliga färger!
    Visst är det trevligt när man få en liten uppskattning för något man gjort, även om man är beredd att hjälpa sina grannar utan presenter! Här är jag väldigt glad för varje dag våra grannar "Nybyggarna" lyser med sin frånvaro, trots att deras ogräs växer sig högre och högre för varje dag.
    Önskar dig en härlig dag.
    Kram M.E

    SvaraRadera