tisdag 1 juli 2014

En konstnär i familjen?!

Båda mina döttrar och min älskade make är jättebra på att rita och måla.
Tidigare har dock inte El tyckt att hon varit särskilt duktig på det (även om jag vetat om att hon är det) och inte intresserat sig för att måla något. Men nu har det ändrats lite och hon har faktiskt börjat måla tavlor.
Nedan ser du hennes två alster. Hon håller på med en till men den är inte färdig än.
Den översta bilden är den första hon målade och jag gillar verkligen färgerna hon har valt. Jag gillar hela stuket på tavlan.
Den andra tavlan var ett "prov" hon gjorde för att veta lite hur hon skulle göra på den tavlan hon håller på med just nu. Denna är också superfin. Visst är hon duktig?!
Båda dessa härliga alster är exponerade i hemmet.

Ha det gott
Lene




Målad av El 



Målad av El

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar