måndag 28 juli 2014

Bättre!

Efter att jag sovit helt ok halva natten känner jag mig något lite bättre idag faktiskt. Jag fick gå upp och skölja av mig mitt i natten och hade endast ett påslakan som täcke, då gick det lite bättre. Jag tror jag får göra så när det är så här varmt. Skölja av mig innan jag lägger mig så man är sval när man ska sova (en stund i alla fall).
Just är det ju nästan lite "farligt" ute. Det är 33,5 grader i köksfönstret och det blåser i stort sett ingenting. Ja jisses vilken värme!

Det var svittit att gå morgonrundan med Zeth. Inte många vindar som fläktar men solen skiner, det är varmt så vi ska inte klaga. Det gör vi inte heller..vi bara informerar hur det är. hihi

Idag har jag inget planerat. Jag hade en liten tanke på att köra till gymmet, men efter hur jag mådde igår så kommer jag nog att hoppa över det. I så fall väntar jag till senare ikväll. Annars kanske det blir en PW ikväll när det är lite svalare. Jag får se.

Jag tror faktiskt det är bäst att man inte har för mycket planerat när det är så här varmt. Jag inbillar mig att vi på dessa breddgraderna inte är helt vana vid att ha sådan här värme så länge som vi haft nu, så man gör nog bäst i att inte stirra och stressa för mycket. Ja jag vet lätt att säga, mindre lätt att göra. Been there, done that.
Men försök att inte göra det min vän...

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar