onsdag 18 juni 2014

Träning klar en underbar dag!

Vilken härlig dag det är! 
Träningen är avklarad. Det blev gymmet kan jag tala om. 
Drygt 10 minuter på trampmaskinen och dryga 15 minuter gåendes på löpbandet. 
Därefter bakåtspark stående på alla fyra, diverse övningar för magmusklerna, knäböj på balansplatta. Jag har provat en ny övning för rumpan. Liggandes på mage på en pilatesboll, håll fingrarna (om du inte når med handflatan) och tårna i golvet. Därefter drar du upp det det benet upp mot huvudet. Upprepa med andra benet. Avslut med min yoga. 

Jag var inne på Apoteket efteråt för jag skulle handla allergitabletter till J. Jag köpte även fruktbars där. De har laktosfria alternativ. Jag provade en ny och den var riktigt god. 



Nu har jag fått lite i magen också så nu är jag go och gla. Naturligtvis har jag suttit ute i detta underbara väder och ätit. 

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar