måndag 23 juni 2014

Tillbaka till vardagen!

En härlig helg är över och nu är vi tillbaka i vardagen igen. Ny vecka, nya utmaningar.
Jag hoppas du haft en underbar midsommar, precis som jag haft.
Avslappnad, mycket skratt, god mat, gott sällskap, naturen runt knuten. En underbar midsommar helt enkelt.
Så nu kör vi på ny vända med förnyad kraft. Träning står på schemat idag och efter en skön promenad i väder som jag först trodde skulle övergå i regn, men lyckligtvis inte gjort det än, så tog Zeth och jag oss runt morgonrundan och sedan hem och plockade in tvätten. Nåja, då var det gjort i alla fall.

Som sagt, träning står på schemat idag och jag behöver verkligen träna för jag har smärta i hela kroppen. En hel helg med en annan säng än min är inte vad min kropp gillar nu för tiden. Men så blir det ibland och det var en "riktig" säng och inte bara en madrass, luftmadrass eller något annat. Det klarar jag inte mer än max en natt numera. Ja jag vet, jag har blivit klen, men det blir så när man har denna sjukdom och det är bara att gilla läget. Livet blir lite lättare när man väl gjort det. Jag är glad jag klarade hela helgen men det "betalar" sig lite nu.
Jaja, det ska nog ordna sig med konsekvent träning denna veckan. Hej och hå..jobba på!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar