måndag 30 juni 2014

Stark måndag?!

Njae, det vette tusan om jag ska kalla det stark måndag.
Jag känner mig inte så värst stark denna morgon. Trött som jag vet inte vad, smärta i kroppen och ovanpå allt har jag fått ont i huvudet igen. MEN..skit i det som vissa hade sagt. Det är måndag..det är en ny vecka..det är nya utmaningar.. Eller hur?!

Idag ska jag träna och efter en skönt morgonpromenad med Zeth så har jag piggnat till lite.
Just i detta nu sitter jag och avnjuter min första kopp kaffe och då piggnar jag säkert till ytterligare. Det blir bra det här!

Lite veckoinköp av mat står också på listan för dagen. Annars har jag nog inte så värst mycket mer planerat faktiskt.
Jag tror inte det är en dag att sitta ute på altanen större delen av dagen, inte som det känns i luften just nu i alla fall. I och för sig skiner solen men det blåser en del och är inte supervarmt. Varmt..ja, men kanske inte för att sitta still en längre stund. Eller så är det det hihi. Man vet ju inte förrän man provat.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar