torsdag 26 juni 2014

Bra dag?!

Vilket väder det var igår! Åska, regn, J sade t.o.m att det hade haglat när han cyklade hem. Jisses koss!
Nåja, vi får hoppas det håller sig under dagen som det är nu, halvsoligt och skönt. Men man vet aldrig..

Mitt huvud mår dock inte så bra idag. Huvudvärken är värre idag än den var igår.
Jag har bestämt mig för att inte göra ett skvatt idag. Jag har funderingar på att sätta mig ute på altanen och bara slappa. Det är inte jättesoligt och det passar mitt huvud bra.
Jag var inne i stan och lämnade in den stora bilen imorse och jag ska iväg och hämta den i eftermiddag. Det är ungefär vad jag tänker göra denna dag. Jo förresten..jag får väl laga lite mat också. That's it!
Vila, vila, vila...

Maria och jag hade en jättemysig kväll igår där vi satt och glodde in i datorn och fixade och donade. Drack te och åt frangipanemuffins som jag bakat. Urgoda var de! Laktos- och glutenfria. Recept kommer under dagen, det lovar jag.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar