tisdag 24 juni 2014

A beautiful day!

Solen skiner, det är varmt och skönt ute. Och jag har blivit förkyld.
Nåja, det är bara förkylning, inget ont i halsen, ingen feber så det är skönt. Förkylning får jag leva med.

Jag har bestämt mig för en lugn dag. Eftersom vädret är så fint som det är så kommer jag nog att hålla mig på altanen större delen av dagen. Om jag fixar det.
El och jag ska iväg och byta något smycke hon fick i studentpresent men hon har redan ett exakt likadant. Annars är inget inplanerat. Lugn och ro..

Kanske, kanske att jag går en längre runda med Zeth i sakta mak i eftermiddag.
Den lille stackaren fnattar (läs kliar) sig infernaliskt. Han åt jättemycket av Fox (Micke och Ninas hund som också var med i helgen) mat och han har allergi mot vissa proteiner. Äter han större mängd av det kliar han sig jättemycket. Han får ju lite skylla sig själv men man kan ändå inte låta bli att tycka synd om honom, lille plutten.




Näsan rinner och jag sitter just nu och försöker njuta av mitt kaffe i godan ro. Det går rätt så bra faktiskt.
Snart dags att göra mig iordning för en runda in till stan.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar