onsdag 23 oktober 2013

Nattsvarta morgnar!

Det kan man lugnt säga, att det är nattsvart på morgonen. Jag måste dock erkänna att jag tycker det är rätt mysigt. Ja jag vet, jag är konstig!
Idag fyller min älskade make år!
Jag har redan gratulerat honom. Det gjorde jag inatt när vi var uppe och släppte ut Zeth. 
Men jag ska sjunga för honom innan jag går. Present och "riktig" sång bestämde vi (med hänsyn till att J och El får gå upp så himlans tidigt annars) att vi ska göra i eftermiddag. Annars sjunger vi och öppnar alltid presenter på morgonen. 
Em och M kommer til middagen och gratulerar honom. 

Min yoga är gjord och nu äter jag frukost, rågfras med laktosfri mjölk, proteinshake och kaffe. Jag köper ett laktosfritt protein på Svensk Hälsokost som jag tycker är god och bra. Protein baserat på soja. El tycker inte om den så jag får ha den ifred hihi. 

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar