torsdag 5 september 2013

Trött!

När jag gick upp var jag allt lite trött. Kanske inte konstigt när man som jag går upp i ottan. Klockan är nu 04.45. Hihi
Men det är tvunget så det är så det får bli. Jag tycker inte det är så farligt att hå upp så pass tidigt heller. 
Torsdag idag och arbetsveckan är snart slut..helgen närmar sig med stormsteg. 
I eftermiddag när jag kommer hem så ska jag gå stavgång med bästa Nina. Det ska bli skönt att få röra på mig lite. Det har inte blivit så mycket träna på gymmet denna veckan. Jag kör direkt hem och går ut med Zeth sen har det inte blivit av att jag kört iväg igen. Det får nog bli kväll eller helg nu när jag jobbar så här. Första veckan på detta objektet så har jag känt på kvällen att velat sträcka ut ryggen. Nu låter detta som dåliga ursäkter för att inte träna men vid detta laget tror jag du känner mig så pass att du vet att så inte är fallet. Nej träna det vill jag definitivt men jag har känt att det fått bli så här i varje fall denna veckan. Men i eftermiddag ska jag gå stavgång! Yeah!!

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Härligt att titta in här och smittas av din energi! Själv känner jag äntligen energin komma tillbaka även om förkylningen envist håller sig kvar.
    Kram Maria

    SvaraRadera