måndag 2 september 2013

Träningen avklarad!

Dagens träningspass på gymmet är avklarad och jisses Amalia vad härligt det känns!
Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle säga det, men det känns så enormt härligt när jag tränat.
Det kan vara motigt innan jag kommer dit (men många gånger är det faktiskt inte det numera), men när jag kommer dit och allra helst när jag är klar är jag så oerhört glad att jag tränat. Det är underbart!
Sätt igång! Rör på dig! Träna! Det betalar sig på så många olika sätt!
I mitt fall var jag "tvingad" till att börja träna och jag började i väldigt liten skala hos sjukgymnasten. Numera går jag endast hos sjukgymnasten och tränar en gång per månad och resten av tiden går jag till gymmet. Det blir allt från en till fyra gånger i veckan. HÄRLIGT!!
Alldeles strax ska jag köra iväg och lämna en jacka som en person ska köpa av El. Sen hem och göra lite middag.

Ha det gott
Lene



Lite bloggande efter träning är inte fel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar