söndag 15 september 2013

Regnig söndag!

Idag har vi riktig svensk höst..regn!!
Men det gör inget. Det behövs det med anser jag. Kläder efter väder så ordnar det sig.
Det blir en mysig dag inomhus.
El och jag ska städa så det är fint tills J kommer hem, när jag gjort det ska jag göra lasagne som vi ska ha till middagen idag. Det är väl ungefår så min dag ser ut. Mycket mer har jag inte tänkt göra faktiskt.
Morgonrundan med Zeth är avklarad och jag sitter nu och njuter av en kopp kaffe, skriver lite och ska läsa lite intressanta bloggar tänkte jag. Vänta på att El ska vakna.


Ha det gott
Lene



Altanen och vårt fina gräs!

1 kommentar:

  1. Ja, idag blir gräsmattan ännu grönare! En regnig dag var nästan välkommen här för det finns många projekt inne som har blivit satta åtsidan denna vackra sommar! Men sedan blir det en härlig promenad i regnrock och
    stövlar, för vädret är ändå skönt!
    Kram
    M.E

    SvaraRadera