söndag 1 september 2013

Regnig söndag?!

Blir det en regnig söndag, eller?
Det är femte dagen i sträck jag vaknar med huvudvärk. De andra fyra dagarna har jag haft kvar huvudvärken hi stort sett hela dagen. Hoppas inte denna dagen blir likadan. 
Jag var ute med Zeth nyss och jag såg de mörka molnen. I min stilla tanke tänkte jag att jag hinner hem innan regnet kommer och jag hinner ta in tvätten. Men icke!  Jag hann nästan hem men tvätten blev rejält blöt. Typiskt! Nåja den torkar den också. 
Idag är det som sagt söndag och det är dags för fotoutmaning vänner emellan. Jag ska klura lite till på den så inlägg om det kommer lite senare. 
Min älskade mamma kommer hem till oss idag. Hon ska lämna blåbär och lite växter vi får av dem. 

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar