lördag 7 september 2013

Mysig lördag!

Vilken härlig lördag jag har haft. 
Först härlig träning. Sedan frukost och mys hemma. El och jag körde iväg och handlade mat till nästa vecka plus ett nytt koppel till Zeth (det gamla gick i sönder igår). Lugn och skön eftermiddag på det. Vid 17.30 körde vi El in till hennes kompis. De ska ha myskväll med god mat och prat. När vi kom hem därifrån gjorde J och jag en riktigt god middag bestående av spenattortellini med en sås av hela champinjoner, soltorkade tomater, bacon, kryddor och laktosfri creme fraiche. Till det ett gott glas rött. Mums!!!

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Låter både mysig och gott det där! Mellan mina galna hostattacker har jag hunnit dammsuga och köpa några nya hösttröjor. Inte så dumt det heller ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera