onsdag 25 september 2013

Ledig!

Godmorgon du glade!
Upp tidigt även om jag idag är LEDIG!! Ååhh så nice. Vilken lyx!
Jag har dock en fullbokad dag ändå. El börjar skolan klockan 9 och jag ska köra henne till skolan, därefter hem och packa ihop lite saker för att sen bege mig iväg och hämta Em för lite träning på gymmet. Det behövs för jag vaknade (ännu en gång) med huvudvärk.
När vi tränat ska vi köra till Ilva och titta lite, ta en god fika och kl 15 ska jag klippa mig.
Ja, ungefär så ser min dag ut. Hur ser din ut?
Zeth har ju naturligtvis fått sin morgonrunda och han kommer att få en till innan jag kör och tränar. Han måste ju få sitt också tycker jag.
Vet du vad?
Det var bara 3 grader när jag gick upp strax innan 7!! Ja jisses, snart är vi ju inne i oktober så det är väl inte så konstigt. Men det ser ändå ut att bli fint väder idag.

Ha det gott
Lene


Härlig, kall septembermorgon



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar