onsdag 4 september 2013

God middag!

Ikväll är jag inte lika slutkörd som jag var igår. Skönt!
När jag kom hem efter jobb gick jag ut med Zeth direkt. Därefter åt jag lite rågfras med laktosfri mjölk och en kopp te. Hopp in i duschen för att sen köra och hämta först El och sedan J. 
Susa hem och fixa middag. Och vilken god middag. Soppa!! 
Och inte vilken soppa som helst utan Soldatens Ärtsoppa!  (El tycker inte om ärtsoppa så hon fick Broccolisoppa). 
Soldatens Ärtsoppa är den godaste ärtsoppan tycker jag. Naturligtvis är hemmagjord mycket godare men jag brukar faktiskt inte göra det själv. Varför? Jag tror det handlar om att jag inte har tålamodet för just den rätten. Eller så är det bara så hihi. 
Nu har jag druckit en kopp kaffe och ligger raklång i soffan. Lite måste jag ju lata mig. 

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar