fredag 20 september 2013

Fredag!

Sista jobbedagen denna veckan. Nice!!
Igår kväll gick jag och lade mig med huvudvärk och jag vaknade med huvudvärk. Jag var hos sjukgymnasten på smärtteamet efter jobb igår och där gjorde jag en massa övningar för att visa henne hur min kropp reagerar och hur jag agerar med kroppen i vissa lägen mm. Jag tror det är därför jag har huvuvdvärk. Jag hade mer ont i ryggen igårkväll än jag brukar ha så.. Huvudsaken är att det inte blir värre. 
När jag slutat idag ska jag försöka ta mig ut på en rask promenad. Med eller utan Zeth det får jag se. 
Vi har köpt en ny vetekudde. Jättefin! Den påminner lite om mönstret på tyget vi har på sängen. Hihi
El den lilla stackaren är förkyld och har hosta så det är hostmedicin som gäller för henne. Hoppas hon blir bra snart. 

Ha det gott
Lene


1 kommentar:

  1. Hoppas att både huvudvärk, ryggvärk och förkylningar far sin kos så att ni alla får en fin helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera