fredag 9 augusti 2013

Träning idag!

Efter en skön promenad med Zeth sitter jag och dricker mitt morgonkaffe. 
Snart är det dags att köra iväg, först till jobb och få mitt intyg påskrivet (att jag klarade min PYT). Därefter ska jag iväg och träna tänkte jag. Jag har varit lite slarvig med träning i veckan så detta blir första gången denna veckan. Jag har i och för sig varit ute och gått en del och de dagliga rundorna med Zeth icke att förglömma. Det ska bli rätt skönt att träna. Känner att det behövs. Jag har sagt till mig själv att jag ska träna 1-4 gånger per vecka och det har jag hållit mig till. Det varierar dock. 
I eftermiddag kör vi upp och spenderar helgen hos mina älskade föräldrar. Det ska bli riktigt mysigt. Vi har planerat lite äventyr också. Berättar mer om det senare. 

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar