torsdag 1 augusti 2013

PW med Zeth!

Innan jag körde hem från jobb fick jag frågan från Em om vi skulle fika ihop. Så trevligt, det ville jag absolut. Men jag var tvungen att köra hem och byta om först. Jag får inte sätta mig på ett café i min uniform.
När jag väl kom hem upptäckte jag att jag inte skulle ha bil (för den skulle El ha), så jag fick tänka om lite. Vi får nog ta vår fika en annan dag. Så jag beslutade mig för att ta en PW (powerwalk) med Zeth istället. Så mycket av en PW det nu blir när han är med. Men han pinnade på riktigt bra faktiskt. Och jag med.
Det blev en härlig runda på nästan 4 km som jag egentligen inte planerat in. Härligt!!
Så nu blir det till att ta något litet att äta och sen duscha.

Ha det gott
Lene


Svettiga och törstiga efter härlig PW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar