fredag 2 augusti 2013

Mörkare!

Klockan var 4.15 när jag gick upp och det var nästan mörkt!
Tänka sig vilken "reminder" jag fick om att vi går mot en mörkare period. Men än är vi inte där. 
Det har regnat inatt (stackars min tvätt som hänger ute) för det var blött här och var, men det ska bli fint och varmt under dagen enligt prognosen (bra för tvätten). Det är i varje fall inte kallt. 
Jag sitter just nu och äter frukost och det ljusnar mer och mer. 
Sista dagen denna veckan att jobba. 
Och idag börjar J sin semester!! 
3 eller 4 veckor ska han ha. Det lite tråkiga är att han får ha det mesta själv. Jag skulle egentligen haft min komp men jag jobbar ju inte mer på den avdelningen. Men jag är ju ledig ändå vissa dagar så lite ledighet får vi tillsammans. 

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar