söndag 4 augusti 2013

Fotoutmaning vänner emellan!

Idag är det söndag och det är dags för fotoutmaningen. "Min kära" är temat..spännande!
Jag har haft många tankar om "min kära", men fastnade nog till sist på en av dem jag håller kärast..
Min kära..Make!
Det är han som får bli modellen för temat. Jag var ju tvungen att få hans godkännande att bilden skulle publiceras. Och det gick vägen.
Jag har ju en annan favvis när det gäller "min kära" och det är min kära...hund.
Naturligtvis mina älskade tjejer också (sista bilden har jag inte dessvärre inte tagit själv, så den räknas inte med i utmaningen men jag ville ha med den ändå).
För att se fler härliga bilder i utmaningen kan du gå in och titta på Edith och jag.

Ha det gott
Lene













1 kommentar:

  1. Fina bilder på dina kära. Zeth är helt underbar. Kram Pernilla

    SvaraRadera