tisdag 2 april 2013

Back to normal!

Tisdag och vardagen börjar återställa sig.
Gud vad jag älskar sådana här underbara morgnar. Det är helt underbart att gå en runda med Zeth när vädret är som det är idag och har varit de senaste 2 dagarna.
Zeth hoppar och studsar och är så glad, bara det gör mig glad.
Även om mina promenader inte går i någon supertakt så är det helt underbart. Ont som jag har just nu så livar detta upp mig enormt mycket. Solen kan verkligen konsten att få ens humör att spira.
Solsken, kallt, klart, vindstilla, krispigt efter nattens frost. Jag älskar det!
I övrigt kommer nog min dag att gå i lugnets tecken. Det blir soffelocket för mig idag igen. Raklång.
Men det är bättre det, så jag blir bra i min rygg. Det är viktigast.
En underbar dag önskar jag alla som tittar in hos mig.

Ha det gott
Lene

Underbara morgon

Man kan inte mer än älska det

1 kommentar:

  1. Vilka vackra bilder från en härlig morgon! Hoppas att du kan njuta av dagen även om den tillbringas på soffelocket.
    Kram Maria

    SvaraRadera