måndag 11 mars 2013

Måndag morgon!

God morgon Måndag!
Solen skiner, det blåser inte lika mycket och det är kallt. Härligt! Jag blir så otroligt glad när solen är framme. Den gör så enormt mycket för psyket och humöret.
Min jobbhelg är över och idag är jag ledig. Det står enbart träning på mitt schema, så i eftermiddag bär det av till sjukgymnasten. Annars ska jag bara njuta av en ledig dag.
Jag var nyligen ute med Zeth och han blev ju glad, fram tills vi kom tillbaka för då skulle han bada. Och det tycker han INTE om. Jag tror bilden nedan visar det. Han blänger surt på mig och vill inte ens sitta still. Men det gör inget för han kan inte förstöra mitt humör i alla fall.


Ha det gott
Lene


Underbart väder. Jag älskar sådana här bilder

En våt och sur hund
 
 
 
 
 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar