tisdag 12 mars 2013

Jag blir så glad!

Åååhh vilket underbart väder! Jag blir så glad ända in i själen.
Det kvittar hur jag än mår, hur ont jag än har, så blir jag enormt glad när det är så underbart väder som det är idag. Vindstilla, blå himmel, solsken, kallt och klart!
Det spritter i kroppen. Man måste hålla tillbaka sig själv. I varje fall jag. Tanken vill göra så mycket mer än kroppen klarar just nu, så jag får hålla tillbaka mig. Men det kommer..det kommer.

Idag ska jag iväg en stund med El och senare i eftermiddag är det OP-möte på jobb.

Promenaden för dagen tog jag redan nu på morgonen men det vette tusan om jag inte tar en till senare idag. När jag kommer hem från mötet. I detta underbara väder kan man ju knappt låta bli!
Något mer än så tror jag inte det blir, eftersom jag känner av min rygg rätt rejält redan nu.



Ha det gott
Lene


Underbar vy


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar