fredag 1 mars 2013

Fredag!

Fredag!
Och vilken fredag! Helt underbart väder!
Jag upptäckte att det blåser en del när jag var ute med Zeth, men det struntade vi i och tog en längre förmiddagsrunda än normalt. Det är ju så härligt i solen!
Zeth tyckte inte illa vara i alla fall. Han njöt nog lika mycket som jag.

Snusmumriken Zeth
 
 
 
Idag tänkte jag så smått försöka få lite ordning här hemma.
Ikväll kommer bästa Anna och Magnus så lite ordning och reda tack!
Men först morgonkaffet. Klura lite på fotoutmaningen vänner emellan måste jag också göra.
En underbar fredag till er alla
 
Ha det gott
Lene




Underbara sol!

2 kommentarer:

  1. Vi har också haft underbart väder... det luktade vår! :)

    Hoppas du får en riktigt fin helg.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. Ja idag kändes det verkligen vår. Så härligt!
    Och du är så välkommen så att göra mig sällskap i joggingspåret så snart du kan :)
    Kram Maria

    SvaraRadera