onsdag 27 februari 2013

Sova?!

Inatt har jag inte sovit bra alls. Jag har haft ont i ryggen och axlarna och jag har vaknat ziljoner gånger känns det som.
Jag skulle egentligen till bästa Pernilla nu på förmiddagen  men jag fick säga till henne imorse att vi får ta det en annan dag. Jag var tvungen att sova annars klarar jag inte att jobba ikväll.
Lite tråkigt men så är det.
Det piggade dock upp lite när jag var ute med Zeth. Rätt så dimmigt, men kallt, frostigt och vindstilla. Helt underbart! Jag kunde inte låta bli att ta lite bilder.
Träningen som är inbokad i eftermiddag blir av hur trött jag än är, så den kör jag iväg och avverkar.
Sen bär det av hemåt och duscha, göra middag. Sen är det dags att köra till jobb.
En underbar onsdag till alla!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar