söndag 10 februari 2013

Dagens första!

Godförmiddag härliga söndag!
Rundan med Zeth är avklarad. Det är riktigt skönt ute. Det blåser ingenting och är några minusgrader, vitt på marken.
Nu sitter jag med min första kopp kaffe för dagen. Morgonkaffet är det absolut bästa tycker jag.
Idag kommer min älskling hem från lägret och det ser jag fram emot. Han kommer först senare i eftermiddag eftersom dom måste ner i lokalen och ställa iordning allt de haft med sig. Det blir nog lagom till middgen tror jag. Längtar..
Min rygg spökar lite har jag märkt så jag har bestämt mig för att inte göra något särskilt under dagen. Vi får väl se.
Hur ser er söndag ut?

Ha det gott
Lene

Första koppen kaffe..

1 kommentar:

  1. Här är det slappig söndag som gäller, hur skönt som helst :) Favoritbutiken det är Noa Noa det. Var i butiken vid Gustav Adolfs torg igår och oj oj vad jag ville ha mycket.
    Trist med din rygg. Hoppas att det hjälper att ta det lugnt.
    Kram Maria

    SvaraRadera