måndag 21 januari 2013

Ny vecka!

Ny vecka! Nya utmaningar!
Även om jag inte är helt återställd efter helgens pärs med feber, ont i kroppen, hosta och allt vad det heter så försöker jag ändå blicka framåt.
Jag tror ändå dagen kommer att till största delen ägnas i soffan för att kurera mig.
Zeth njuter av det underbara väder vi har, även inomhus

Mysproppen
Han måste ju ut ändå ut så jag var ute en liten kort runda med honom nyligen och det är ett härligt vinterväder. Det kan man inte säga annat om.

En lång runda hade varit härligt



Ha det gott
Lene

4 kommentarer:

  1. Ja det är jätte härligt i dag! Njuter just nu en stund av solen vid en vägg som ger lä mot vinden. Gött! Ha det så bea! Kram Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har det bra du! Ha det så gott. Kramar Lene

      Radera
  2. Har du förresten sett mitt svar på din fråga på min sida "Made by me"?

    SvaraRadera
  3. Nej jag hittade inte det. Men ska kolla igen

    SvaraRadera