fredag 18 januari 2013

Fredag!

Fredag idag!
Det är skönt. Jag har ledig helg också och det är ju alltid nice.
Idag står det träna på schemat. Jag tränar inte så avancerat, men det är ändå riktigt skönt. Det känns bra efteråt och det gör ju enorm nytta för min rygg.
Jag var precis ute en liten runda med Zeth och det är lite blåsigt idag. Inte så många minusgrader (knappt -3) men i och med att det blåser så känns det ju mycket kallare. Jag tycker det är skönt ändå. Det är så skönt att komma ut och få frisk luft, promenera lite. Och Zeth älskar det!
Nu kan jag också gå lite längre rundor än vad jag kunnat tidigare och det är riktigt härligt. Hihi det tycker säkert Zeth också.
Ikväll blir det tacos till middag. Det är fredag och då brukar vi alltid äta tacos, så även ikväll.

Ha det gott
Lene

Odlingsbäddarna är täckta av snö
 

1 kommentar:

  1. Hejsan! Det går alldeles utmärkt att lägga en kommentar här på din sida. Ha en fin fredag, Kram Camilla

    SvaraRadera